Grote Clubactie 2016

Dit jaar doet SKF weer mee aan de Grote Clubactie waarmee we met zijn allen een mooi bedrag kunnen verzamelen, en jullie een leuk zakcentje voor jezelf. Ook dit jaar hopen we dat de jeugd zich weer in wil zetten voor de club en dat de volwassen leden loten willen kopen bij onze jeugd. Je zal de boekjes op zaterdag 1 oktober ontvangen, mocht je hem niet hebben gekregen neem dan even contact op!

Onderstaande informatie is voor de jeugdleden die meedoen.

Fijn dat je meedoet met de Grote Clubactie! Hier lees je precies hoe het allemaal werkt.

Je hebt van de jeugdcommissie een boekje gekregen met de intekenlijst. In dit boekje vul je de naam van de club (SKF) en je eigen naam in. Bij team hoef je niets neer te zetten, alleen als je meedoet aan de teamwedstrijd waarover je alles kunt lezen op www.kidzonely.nl .

Met dit boekje ga je naar mensen aan wie je denkt een lot te kunnen verkopen: je oom, tante, oma, opa, buurman of buurvrouw, mensen uit de buurt die je kent, mensen van de club, vrienden van je ouders enz.

Je vraagt of ze een lot willen kopen. Dit gaat dan via een éénmalige machtiging. Je krijgt dus geen contant geld!

Eénmalige machtiging:  De koper vermeldt het rekeningnummer op de intekenlijst en het bedrag wordt van de rekening afgeschreven. Het lotnummer wordt op het bankafschrift vermeld. Let er op dat ze hun handtekening zetten.
Wanneer de koper een lot  heeft gekocht, plak je een sticker op de deur en geef je het  bedankbriefje.

Een lot kost € 3,00 euro.

Ga zorgvuldig om met je boekje, want hierin staan gegevens die nodig zijn om het geld te innen!

Let op: Voor elk lot dat je verkoopt mag je € 0,40 zelf houden!

Als je 10 loten verkoopt:              10 x € 0,40 = €   4,00
bij   20 loten                                     20 x € 0,40 = €   8,00
bij   50 loten                                      50 x € 0,40 = € 20,00
Maar jij heb dan ook € 100,00 voor SKF gescoord!

Wie de meeste loten verkoopt wint nog een extra prijs.

De Grote Clubactie duurt van 1 oktober tot en met 29 oktober. Op zaterdag 22 oktober is Hans bij SKF aanwezig om de boekjes in te nemen. Mocht je ze dan niet in kunnen leveren, neem dan contact op.

Vragen? E-mail: hvk123@hotmail.com   of    tel.: 06-49405236 (Hans)

Wanneer is de trekking en wat kunnen de mensen die een lot kopen winnen?

De trekking is op 8 december. Vanaf die datum kunnen mensen op de site van de Grote Clubactie zien of ze een prijs gewonnen hebben. Prijswinnaars ontvangen automatisch hun prijs. De hoofdprijs is € 100.000 euro!

Wat zit er voor jou in?

Uiteraard doe je het in de eerste plaats natuurlijk voor de club. 80 % van de opbrengst is voor de vereniging. Met het geld dat de Grote Clubactie opbrengt, kunnen wij alle leuke activiteiten die we voor de jeugd organiseren blijven doen. Maar naast het spekken van de clubkas kun je nu ook je eigen portemonnee spekken.

Hoe verkoop je zoveel mogelijk loten?

Door slim te zijn, kun je zoveel mogelijk loten verkopen. Kijk maar eens naar deze zes slimme verkooptips!

1. Begin meteen met verkopen

Begin op zaterdag 1 oktober meteen met de verkoop. Anders zijn andere clubs je voor!

2. Kies een slimme tijd om langs de deur te gaan

Ga rond etenstijd op pad: dan zijn de meeste mensen thuis!

3. Vertel mensen hoe de Grote Clubactie werkt en wat jouw club eraan heeft

Vertel de mensen dat er leuke prijzen te winnen zijn en dat van elk lot maar liefst € 2,40 naar jouw club gaat. Noem de naam van jouw club en geef zo mogelijk aan waar het geld voor gebruikt wordt.

4. Vraag zo veel mogelijk mensen of ze een lot willen kopen

Vraag ook je familie, kennissen en collega’s (van je ouders) om een lot te kopen. Die doen dat meestal wel!

5. Verkoop ook loten op je eigen vereniging

Verkoop loten ook aan de leden van je eigen vereniging, bijvoorbeeld in de kantine. Die willen meestal graag meedoen.

6. Dring niet aan als mensen geen lot willen

Als mensen geen lot willen kopen: respecteer dat! Laat je inspireren door de mensen die wél meedoen.

Van elk lot dat je verkoopt, gaat € 2,00 naar de club en € 0,40 naar jou. Dus hoe meer loten je verkoopt, hoe meer geld je verdient.

Als je 10 loten verkoopt:              10 x € 0,40 = €   4,00
bij   20 loten                                     20 x € 0,40 = €   8,00
bij   50 loten                                      50 x € 0,40 = € 20,00

Het geld dat je hiermee verdient, willen we graag op jouw bankrekening storten. Geef daarom bij het inleveren van je boekje ook je bankrekeningnummer!

Naam:

Bankrekeningnummer:                                                                     Bedrag:

Vragen? E-mail: hvk123@hotmail.com   of    tel.: 06-49405236 (Hans)