Clubkampioenschappen en Sinterklaasfeest voor de jeugd

De competitie nadert alweer zijn einde en dat betekent dat het tijd is voor de eindejaarstoernooien!
Op zaterdag 7 december organiseren wij weer de jaarlijkse clubkampioenschappen voor de jeugd. Er wordt ingedeeld op sterkte en er is dus geen puntenvoorgift. Wie mag zich een jaar lang de beste jeugdspeler van de club noemen en die enorme beker thuis op z’n kamer zetten?
Het toernooi begint om 11.00 en zal uiterlijk 16.00 afgelopen zijn.
Na afloop gaan we nog niet naar huis, want als er veel zweetdruppeltjes gelaten zijn moet er natuurlijk ook een hoop gezelligheid tegenover staan. We zullen daarom na het toernooi met elkaar eten bij SKF en ’s avonds wordt er Sinterklaas gevierd. Het befaamde Sinterklaasspel wordt weer uit de kast gehaald en garandeert dat iedereen met meerdere cadeautjes naar huis zal gaan. Jij doet toch ook mee?
Je kunt je opgeven voor de clubkampioenschappen door een mailtje te sturen naar pietervandenberg94@hotmail.com. Geef in dat mailtje ook aan of je wel of niet bij het eten en het Sinterklaasfeest bent, dan weten we op hoeveel mensen we moeten rekenen. We hopen uiteraard alle jeugdspelers te kunnen begroeten op 7 december!