Geslaagde jeugd dag

Nadat twee weken geleden de senioren voor het eerst weer in toernooiverband mochten aantreden was het afgelopen zaterdag de jeugdleden die een leuke zaterdag voorgeschoteld kregen. Onder leiding van Heren 1 in de persoon van Dicky, Erik en Pieter werd er ’s ochtends gestart met een training. Er werd menig zweetdruppeltje gelaten, met name in het eindspel waarin iedereen probeerde de straf van het lange muurzitten te ontlopen (aan de gezichten is te zien dat het toch wel zwaar is allemaal).

Na de training werden verschillende spellen tevoorschijn gehaald. Zo werd er een zaal omgebouwd tot tennisbaan voor dynamic tennis, was er een scala aan bord- en kaartspellen en was de oude vertrouwde Wii onder het stof vandaan gehaald. Onder het genot van een hapje en een drankje en gezellige muziek werd er fanatiek gestreden in de verschillende disciplines.

Traditioneel werd de dag afgesloten met gezamenlijk eten. De lokale supermarkt was geplunderd voor alles wat beschikbaar was aan patat en snacks. Deze lekkernijen werden vakkundig weggewerkt door de aanwezige jeugd en niet te vergeten de (tob)sporters van Heren 1. Al met al was het een zeer geslaagde dag, waarin fanatisme en plezier in perfecte harmonie samengingen. We wensen jullie een hele fijne vakantie en zien jullie graag terug bij het begin van het aankomende seizoen.