Zaterdag 4 september organiseert SKF een gezellige dag voor alle leden, zowel jeugd als senioren. Ook niet leden zijn van harte welkom!
’s middags trappen we om 13.00 uur af met een toernooi van oud-Hollandse spellen voor de jeugd. Graag nodigen we alle jeugdleden uit om mee te komen doen. We vinden het gezellig als je ook broertjes, zusjes, vriendjes en of vriendinnetjes meeneemt. Er zijn leuke prijzen te winnen en we zorgen tussendoor voor wat lekkers. Het zal ongeveer tot 16.00 uur duren. Je kunt jezelf en je eventuele gast(en) bij Pieter van den Berg opgeven.

Tussen 15.30 en 17.00 uur  zijn de volwassenen van harte welkom om in te lopen en onder het genot van een kopje koffie en een stukje taart vast bij te kletsen en te kijken hoe het de jeugd vergaat bij de oud-Hollandse spellen en eventueel zelf nog een poging wagen natuurlijk!  Van 17.00 uur tot 18.30 uur gaan we lekker met elkaar eten. Er worden diverse luxe belegde broodjes, zowel warm als koud, geserveerd, geleverd door bakkerij de Jong.

Als we allemaal uitgegeten zijn starten we rond 19.00 uur met de avondactiviteit: de altijd gezellige en spannende pubquiz. Rond 21.00 uur ronden we de pubquiz af. De quiz is uitsluitend voor volwassenen en kan gespeeld worden in teams van 4,5 of 6. Na de quiz is het tijd voor ouderwetse gezelligheid tot in de kleine uurtjes (24.00 uur).

Voor zowel het diner als de pubquiz moet je je inschrijven. Dit kan uiterlijk tot en met vrijdag 27 augustus en doe je door een mailtje te sturen naar Pieter van den Berg (pietervandenberg94@hotmail.com). Appen of bellen mag uiteraard ook (06 81606230).
Voor de quiz graag per team inschrijven. Aan niet-leden vragen wij een bijdrage van €5,- voor het eten.

Jullie doen toch ook mee met deze ouderwets gezellige SKF dag?!

Groeten namens de organisatie,
Gerry-Ellen Blankestijn