Er stonden vier inhaalwedstrijden op het programma in de bedrijvencompetitie!

Donderdagavond stonden er vier inhaalwedstrijden gepland, maar er gingen maar twee inhaalwedstrijden in de C poule door. De andere twee inhaalwedstrijden in poule A gingen niet door en moeten alsnog worden ingehaald.

In poule C stonden de inhaalwedstrijden MostWantIT 1 tegen MostWantIT2 en A.G. Transport B.V. tegen MostWantIT 2 op het programma. MostWantIT 1 werd vertegenwoordigt door Conny van Binsbergen en Dily Rosendaal en de dames stonden tegenover Bart van Manen en Allard Looyé. In de eerste partij nam Conny het op tegen Bart en wist in drie games 21-18, 13-21 en 21-15 te winnen. Daarna had Allard ook drie games nodig om van Dily te winnen. De dubbelpartij ging in twee games 19-21 en 15-21 naar de mannen van MostWantIT 2. Dily kon geen vuist maken tegen Bart en verloor deze partij in twee games. De laatste partij tussen Conny en Allard ging in twee games naar Allard. Einduitslag MostWantIT 1 – MostWantIT 2 1-4.

In de tweede inhaalwedstrijd stonden Jan van Middendorp en Sander Nuis namens A.G. Transport B.V. tegenover wederom Bart van Manen en Allard Looyé van MostWantIT 2. Jan beet het spits af tegen Allard en had twee games nodig om de winst te pakken. Ook Sander had tegen Bart maar twee games nodig om de winst te pakken. In de dubbelpartij wisten de mannen van A.G. Transport B.V. ook dit winstpunt binnen te halen. In de vierde partij tussen Sander en Allard had Sander een derde game nodig om het vierde punt te pakken. De laatste partij tussen Jan en Bart besliste Jan ook weer in twee games. Einduitslag A.G. Transport B.V. – MostWantIT 2 5-0.

Stand poule C: Wedstrijden: Punten:
A.G. Transport B.V. 4 17
MostWantIT 1 4 10
Autobedrijf Jacco de Gooijer 2 7
MostWantIT 2 3 7
Vakgarage van Middelkoop 2 2
Goudreinet & De Koopman 2 3 2

Volgende week donderdagavond staan er in ronde vijf weer acht wedstrijden op het programma.

Tot volgende week.