Aanstaande zaterdag thuiswedstrijden

Zaterdag om 15.00 uur staan onze landelijke senioren weer achter de tafel om te beginnen aan de vijfde ronde van de competitie.

Voor FysiotherapieScheepjeshof/SKF dames 1 is de eredivisiewedstrijd tegen VTV 1 een kraker. Inzet van dit treffen is de 1 e plek in de reguliere competitie. Elk punt is belangrijk dus zij kunnen de steun van het publiek goed gebruiken!

AutobedrijfJaccodeGooijer/SKF 1 heeft iets goed te maken deze week. Zij zullen er alles aan doen om dit keer de zege wel naar zich toe te trekken om de positie aan de bovenkant van de poule in de 1 e divisie te kunnen behouden.

Vos Occasions/SKF 2 doet het goed in de 3 e divisie. Kunnen zij de goede vorm doortrekken tegen The Back Hands 1 zaterdag?

SKF 3 staat momenteel bovenaan in de hoofdklasse. Zij maken zich op voor de altijd interessante regioderby tegen TTV EDE.

SKF dames 2 komt deze week ook weer in actie. Zij staan momenteel bovenaan in de 2 e divisie en zullen gebrand zijn op een goede uitslag om die koppositie te behouden. Tegenstander is Hutaf 2 uit Huissen.

Vanuit de keuken is er deze week keuze uit 2 maaltijden, saté met stokbrood of een broodje kip döner, vers gemaakt door onze Christa van Rooijen.

Geen enkele reden meer om iets anders te doen komende zaterdag; kom gezellig naar het clubgebouw om onze dames te steunen op hun weg naar het kampioenschap, een praatje te maken met je gezellige clubgenoten en te genieten van een vers gemaakte maaltijd.