Douwe Nederlands Kampioen!

Vandaag is team 2 speler Douwe Peper Nederlands Kampioen B geworden bij de jongens junioren. Na een moeizame start (waaronder een verlieswedstrijd in de poule) herpakte Douwe zich en via winst op een aantal sterke spelers wist hij de finale te bereiken. Hierin versloeg hij de verrassend sterk spelende Wilmer Jacobs met 3-0. Naast dat Douwe zich een jaar lang Nederlands Kampioen mag noemen en een mooie beker mag hij ook nog eens deelnemen aan de NK-A morgen. Kortom, SKF heeft niet vier maar vijf spelers achter de tafel!

Douwe (en coach Dicky), van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

Douwe-NK

De andere spelers konden helaas geen rol van betekenis spelen. Bij de kadetten verloor Thijs bij de laatste 16 van de uiteindelijke winnaar. Jeffrey en Jasper behaalden wel het hoofdtoernooi, maar werden in de eerste ronde uitgeschakeld. Voor Jeffrey was het overigens wel de eerste keer dat hij het hoofdtoernooi wist te behalen, mede door een 3-0 overwinning op een landelijk B speler! Bij de pupillen werd Ryan eerste in zijn poule, maar verloor hij in de eerste ronde van het hoofdtoernooi. Iris wist op haar eerste NK knap een wedstrijd te winnen! Coaches Theo, Erik, Dicky, Simon, Menno, Yannick, Richard en Maurits bedankt voor jullie inzet!