Twee podiumplaatsen op NK-A

Na het B toernooi op zaterdag mocht zondag de nationale top in Nijmegen aan de bak. Namens SKF waren er vier spelers ingeschreven, maar de toernooiwinst Felicia-NKvan Douwe een
dag eerder leverde deelname op de zondag op.

Bij de Jongens Junioren drie spelers. Yannick wist te winnen van Lars Banning, wat een mooie opsteker is voor aanstaande donderdag wanneer deze spelers vermoedelijk weer tegen elkaar mogen strijden. Zijn overige twee wedstrijden gingen verloren. Douwe wist ook een tegenstander te verslaan, maar dat was niet genoeg om door te gaan naar de volgende ronde. Jeffrey verloor zijn openingswedstrijd, maar was vervolgens tweemaal de sterkste. Na winst op Patrick Nieuwendijk  in achtste finale bleek Thomas Baart een ronde later een maatje te groot. Bij de Meisjes Junioren verloor Felicia verrassend een wedstrijd in haar poule maar wist toch als poulewinnaar te eindigen. Een keurige winst op Heleen Hop leverde een halve finaleplaats op waarin oud SKF speelster Vera van Boheemen de tegenstander was. Dikke winst in de eerste game en een voorsprong in de tweede bleken niet voldoende. De tweede en derde game gingen met twee punten verschil veJeffrey-NKrloren, in de vierde was Vera te vast en gaf de voorsprong niet meer weg. Desalniettemin een keurige derde plaats. Bij de Jongens Kadetten begon Romano met een overwinning, helaas bleek dit niet genoeg om de volgende ronde te bereiken.

In de dubbel kwam Romano met Pim van Schaik tot de halve finale. Felicia verloor met haar dubbelpartner Rachel Gerarts direct hun eerste wedstrijd. Jeffrey dubbeld
e met Nolan Schultz en zij leverde een keurige prestatie door de finale te bereiken. Hierin bleek de tweeling Stellan en Merijn Smid een maatje te groot. Jeffrey sluit zijn jeugdcarriere dus af met een beker en podiumplek op de Nederlandse Kampioenschappen! Knappe prestatie Jeffrey!

Coaches Edwin, Brenda, Rinie, Wisse en Dicky bedankt!