Dames verzekerd van plaats bij eerste vier na 5-1 overwinning

De thuiswedstrijd van de vrouwen van SKF tegen Hilversum is geëindigd in een 5-1 overwinning. Carla Nouwen won haar twee enkelspelen vrij gemakkelijk. Brenda Vonk had het lastig tegen Kim Hergelink. Pas in de vijfde game trok de routinier met 11-9 de winst naar zich toe. Jasminka Oeij moest in de slotpartij de meerdere erkennen in Heleen Hop. Op de ranglijst van de eredivisie is SKF verzekerd van een plaats bij de eerste vier. Er zijn nog twee wedstrijden te gaan in de reguliere competitie. Daarna volgen de play-offs om de landstitel.

In Veenendaal speelden de mannen van SKF met 5-5 gelijk tegen Hilversum 2. Pieter van den Berg bleef ongeslagen met drie winstpartijen. Pim Mostert pakte de andere twee punten. SKF staat derde in de tweede divisie.