Dames SKF winnen

SKF heeft de wedstrijd tegen de Treffers uit Roelofarendsveen met 5-1 gewonnen. Voor het eerst met coach Rinie Kling op de coachstoel kwamen de dames zonder al teveel problemen op een 5-0 voorsprong, alleen Melanie verloor een game. In de laatste wedstrijd was het Marjan Kret die iets terug kon doen voor de bezoekers door in vier games Sharon Janssen te verslaan. De jonge SKF speelster kwam wel dichtbij met winst in de derde game, maar de andere drie games gingen met het kleinst mogelijke verschil naar de tegenstander. Door de zege stijgt SKF weer naar de middenmoot en kan er weer omhoog gekeken worden.

Op zaterdag was er een inhaalduel voor SKF 2 tegen JCV 2. Marc en Jasminka wisten tweemaal een punt te scoren voor SKF, Jeffrey moest het doen met een puntje. Bij JCV speelde oud SKF speler Max van Amerongen mee, hij wist te winnen van Jasminka en Jeffrey, maar in de laatste wedstrijd was het Marc die in vijf games wist te winnen.