Aanstaande zaterdag begint de voorjaarscompetitie voor de jeugd met een uitwedstrijd. De competitieboekjes zijn afgelopen week uitgedeeld aan alle competitiespelende jeugd. Er liggen nog een aantal boekjes in het clubgebouw voor degene die het nog niet gekregen hebben. Het boekje wordt ook via de mail verstuurd naar alle competitiespelers. Je kunt het boekje ook downloaden via de website, die versie is zonder telefoonnummers.

Terug van weggeweest is het schoonmaakrooster. We vinden het bij SKF belangrijk dat iedereen zorg draagt voor een schoon clubgebouw. Om de jeugd ook al vroeg bewust te maken van het feit dat het clubgebouw van ons allemaal is, en dat we dus samen ervoor moeten zorgen dat het netjes blijft, hebben we een rooster gemaakt waarbij teams om de beurt zorgen dat alles op zijn plek staat en opgeruimd wordt. Als je geen dienst hebt is wordt er natuurlijk ook van je verwacht dat je je eigen rommel opruimt.

Het barrooster staat ook in het boekje, maar je kunt het ook vinden op de website.

De samenstelling van de teams is te vinden op de website. Bij de eerste thuiswedstrijd zal Gina foto’s maken van de spelers waarvan we nog geen foto hebben, en spelers die graag een nieuwe foto willen.