Clubkampioenschappen voor de jeugd, samen eten en een gezellige avond

De officiële seizoensafsluiter is een maand geleden al geweest, maar we sluiten volgende week zaterdag 29 juni het seizoen pas echt volledig af.
Dit doen we met de jaarlijks terugkerende clubkampioenschappen met puntenvoorgift. Hierbij krijgt een speler van een lager niveau dan zijn tegenstander elke game een aantal punten voorsprong. Het aantal kanshebbers wordt dus een stuk groter!

Het toernooi begint om 10.00 en zal tot uiterlijk 16.00 duren. Aansluitend zullen we met elkaar eten bij SKF en is er de mogelijkheid om ’s avonds gezellig te blijven hangen onder het genot van een spelletje, een hapje en een drankje.
De kosten voor deze dag bedragen € 5,-. Dit kan contant betaald worden op de dag zelf.
Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen naar Pieter (pietervandenberg94@hotmail.com). Mocht je slechts een gedeelte van de dag aanwezig kunnen zijn vinden we het toch erg leuk als je komt, laat dan even weten welk gedeelte je mee wilt doen!

Tot slot willen we jullie herinneren aan de trainingsweek van 19 tot 23 augustus waarmee we het nieuwe seizoen zullen openen. Een gezellige week waarin we weer lekker gaan trainen om de luiheid van de vakantie eruit te spelen, maar waarin er natuurlijk ook ruimte is voor andere leuke activiteiten!

Op de site van SKF staat een informatiebrief met meer informatie. Daar staat ook het inschrijfformulier die je kunt invullen als je mee wilt doen.