Beperkt programma landelijke seniorenteams

Aankomend weekend komen maar drie van de vijf landelijke seniorenteams in actie. De dames zijn deze speelronde vrij, SKF 2 zag hun wedstrijd tegen JCV 1 verplaatst worden vanwege internationale verplichtingen van een van de tegenstanders. Toch is er genoeg reden om zaterdag naar het clubgebouw van SKF te komen, er worden vanaf 15:00 uur drie wedstrijden gespeeld.

Heren 1 heeft een geweldige start en staat met 18 punten uit twee wedstrijden dik aan de leiding. Zaterdag komt de nummer drie Klimaatgroep Stars 1 op bezoek. Een goed resultaat zorgt voor een nog betere uitgangspositie voor de plaatsen 1 t/m 3. Voor Arnoud Meijer een extra leuke wedstrijd, vorig seizoen kwam hij nog uit voor de ploeg uit het noorden van het land.

Heren 3 ontvangt nummer laatst HTC 2 en het doel is om zoveel mogelijk punten te scoren en zo het gat met koploper Victory 1 te verkleinen. Coach Lars Wildenborg gaat zijn team zeker op scherp zetten! Dus zet ‘m op Yannick Raaijmakers, Douwe Peper, Etienne Bruinekreeft, Romano Versteegen en Sharon Janssen!

Er wordt door sommigen al geroepen dat SKF 4 voor het kampioenschap gaat, maar de spelers zelf weten wel beter. Ondanks de goede start met beide benen op de grond blijven staan, dat is wat Dicky de Jong, Erik Verzijl, Thijs Van Den Berg, Ricco Gerritsen en Wisse Kuiters doen. Het lastige Kluis 1 maakt de lange reis vanuit Zuid-Limburg en wil dat vast niet voor niets doen. Genoeg punten pakken en de buffer vasthouden voor de komende wedstrijden.

Tot zaterdag!