Op 19 november a.s. wordt in samenwerking met de Vriendenloterij in ons SKF gebouw een belavond georganiseerd.
Gedurende deze avond proberen we loten te verkopen voor deze loterij. Voor de deelnemers zijn er mooie geldprijzen te winnen en voor SKF is het interessant, omdat we een deel van de opbrengst krijgen.

De avond begint om 18.30 uur met een half uur instructie, waarna er tot 22.00 uur gebeld kan gaan worden. Het is de bedoeling dat alleen bekenden (familie, kennissen, collega’s, maar ook andere SKF-leden) gebeld worden. Onbekende mensen worden niet gebeld. Telefoons etc. worden ter beschikking gesteld.
Je kunt van te voren al mensen informeren dat je ze op deze avond gaat bellen. In het totaal hebben we minimaal 7 bellers nodig en al bij het doorgaan van deze avond krijgen we een bonus.
Dit geldt ook voor het bereiken van een min. aantal nieuwe deelnemers.
Dus… geef je op en probeer wat geld voor de club te verdienen. Daarnaast wordt het zeker een gezellige avond.

Geef je voor 12 november op bij Marc Sassenus (marc.skf@gmail.com). Ook voor vragen kun je hem mailen.

Alvast hartelijk dank.