Bedrijvencompetitie op de helft

Met de ronde van afgelopen donderdag zijn we alweer op de helft van de voorjaarscompetitie gekomen. Aanstaande donderdag staan dus de eerste returns op het programma. In de A-poule won PinQ met 4-1 van W. van Dam. Wim zelf en Jacco de Gooijer waren niet opgewassen tegen Thijs van der Coelen en Jorai Hessing. Slechts de dubbelpartij ging naar Wim en Jacco. Van Dam bestratingen sluit de ranglijst in de A-poule. Daar deed HZW goede zaken door met 3-2 te winnen van Sassenus Packaging. In deze spectaculaire wedstrijd gingen alle vijf partijen over de volle lengte. Vooral het spel van de 13- jarige invaller Jasper van de Loo viel op. Hij won van zowel Wouter Zoetebier als Marc Sassenus. Dat Jasper over stalen zenuwen beschikt, liet hij zien door Wouter met 22-20 en Marc met 23-21 in de beslissende game te verslaan.

Jaspers vader Maurits had het in de B-poule een stuk gemakkelijk. Bij Voskuilen zorgde hij samen met Jan van der Staaij voor de volle buit. Maurits hield tegen Ewout Hooijer en Jelle van der Coelen in drie van de vier games de tegenstander onder 10. Jan won na twee keer op achterstand te hebben gestaan, In een vooruitgespeelde wedstrijd hadden Ewout en Jelle al wel met 4-1 gewonnen van Nationale Nederlanden. Vooral de overwinning van Ewout op Joop Spijker viel daarbij op. Voskuilen is in B de lijstaanvoerder, samen met Hardeman, dat met 4-1 Breman aan de kant zette. Marnix Blok zette Breman nog wel op voorsprong door Kees Verzijl te verslaan, ondanks matchpoints tegen, maar daarna was het gedaan met Breman.

In de C-poule gaan beide Ponsen-teams aan de leiding. Ponsen 1 won door overwinningen van Florian Scholten en Allard Looyé een voudig van Zonled waar Dily Rosendaal en Aline Pels puntloos bleven. Ponsen 2 kende geen genade met Van Hunnik. Henk van Tent en Conny van Binsbergen wonnen beide partijen en alleen Henk van Tent kon een game afsnoepen van Conny.

Kom donderdagavond weer naar ons clubgebouw voor een gezellige tafeltennisavond!