Landelijke senioren thuis zaterdag

Dit weekend spelen drie landelijke herenteams en het damesteam een thuiswedstrijd. Heren 2 komt dit weekend niet in actie omdat zij deze wedstrijd reeds vooruit hebben gespeeld.

Onze dames spelen zondag tegen de nummer drie uit de Eredivisie, VTV uit Nieuwegein. De dames hebben zich al geplaatst voor de halve finale om het landskampioenschap waarin VTV zeer waarschijnlijk de tegenstander zal worden. Hoewel er momenteel nog weinig op het spel staat willen de dames natuurlijk zoveel mogelijk punten behalen en de goede lijn van dit jaar verder doorzetten.

Heren 1 treedt morgen aan tegen het eerste herenteam van VTV. SKF staat momenteel tweede in deze poule en VTV bezet de vijfde plaats. Desalniettemin zijn de verschillen in de poule niet groot en kunnen onze heren goede zaken doen bij het behalen van een overwinning.

Heren 3 staat op dit moment tweede in hun derde divisie en treedt morgen aan tegen de koploper; FTTC uit Franeker. Hoewel de achterstand vijf punten bedraagt zullen onze heren er alles aan doen om de winst veilig te stellen.

Heren 4 speelt morgen tegen De Treffers (R), de huidige koploper in deze derde divisie. De verschillen in deze poule zijn erg klein waardoor iedere overwinning belangrijk kan zijn om de positie in de poule verder te verbeteren.

Kortom, genoeg redenen om onze heren en dames komend weekend aan te moedigen! De heren beginnen morgen om 15.00. De dames starten zondag om 14.00.