SKF jeugd in speelronde 4

De eerste helft van de competitie is al vergevorderd, afgelopen zaterdag was het alweer tijd voor de vierde speelronde.

In de kampioensgroep lieten beide SKF zaterdag aardig wat punten liggen. SKF 1 won met 7-3 tegen laagvlieger SVE 1 en vergat zo de voorsprong uit te bouwen op de andere teams. Erik, Yannick en Felicia wisten alle drie tweemaal te winnen en ook de dubbel werd winnend afgesloten. SKF 2 deelde de punten met Drivers 1 dat in de sterkste opstelling verscheen. Romano en Thijs zorgden voor twee punten, Douwe voegde er een punt aan toe. Beide SKF ploegen staan nog wel bovenaan maar ze zullen in de laatste twee wedstrijden nog een aantal punten moeten halen om zeker te zijn van de play-offs. Beide ploegen spelen nog tegen het sterke Litac 1, SKF mag nog op bezoek bij Drivers en SKF 2 krijgt de jonge jongens van Westa nog op bezoek.

SKF 3 deed goede zaken in de strijd om het kampioenschap in de landelijk C door Red Stars 2 met 7-3 te verslaan. Jasper was alweer de grote man en bleef in zijn enkels ongeslagen. Simon voegde er twee overwinningen aan toe en Harm bleef eenmaal aan de goede kant van de score. De voorsprong op TCB 1 en Swift 1 bedraagt 4 punten. Komende zaterdag komt TCB op bezoek, een belangrijke wedstrijd dus!

SKF 4 won in Lichtenvoorde met 7-3 van Litac 2. Jeffrey was in topvorm en wist zijn drie wedstrijden te winnen. Ryan en Mitchel deden daar niet veel voor onder met ieder twee zeges. Voor Mitchel betekende dit zijn eerste overwinningen dit seizoen! Dat er nog vele mogen volgen! In deze poule heeft Cevelum 3 zich helaas moeten terugtrekken waardoor het een poule van vijf is geworden. De verschillen zijn klein in deze poule. SKF 5 herstelde zich keurig na de dikke nederlaag van vorige week tegen Hutaf 4 door met 7-3 te winnen van TCB 3. Samuel, Luca en Niels wisten alle drie tweemaal te winnen en ook de dubbel was een prooi voor SKF. Door de overwinning klimt SKF 5 naar een mooie tweede plaats.

SKF 6 boekte een fantastische 8-2 overwinning. Een verre rit naar Winterswijk wierp zo dus toch nog zijn vruchten af.  Na een paar moeizame wedstrijd was Kai afgelopen zaterdag helemaal los en was onklopbaar voor zijn tegenstanders. Omdat Adrie en Matthijs ook twee achterhoekers wisten te verslaan kwam er een mooie uitslag op het bord. SKF 6 staat nu nog maar een puntje achter op Hutaf 7 dat Getavé 1 met 7-3 versloeg.

En tot slot, SKF 8 had een geweldige dag, zij versloegen Essentia 2 met maar liefst 10-0! Toine en Stan waren de twee mannen die dit kunstje flikten. Beide wonnen ze vier wedstrijden en samen twee dubbels. Top gedaan!