Bedrijvencompetitie in volle gang

Het was een wat rommelige start van onze bedrijvencompetitie. Opperchef Marc op vakantie, de schrijver vergeetachtig, wedstrijdbriefjes die nergens meer te vinden waren, half ingevulde wedstrijdbriefjes… en toch is het weer gezellig te noemen: het was afgelopen donderdag weer gezellig druk met zeven wedstrijden die gespeeld werden.

Eerst even de uitslagen van de eerste ronde:

A:
Van Dam-Aristo 5-0
Hardeman 1-PinQ 2-3

B:
Breman-Voskuilen 4-1
Nationale Nederlanden-De Indruk 1 2-3

C:
Van Hunnik 2-Zonled 1-4

In de tweede ronde in de A-poule werd het teruggekeerde Hardeman 1 met de neus op de feiten gedrukt door het team van HZW. Vader en zoon Van de Loo wonnen met 4-1, waarbij Kevin van de Lustgraaf de eer redde door Maurits te verslaan. Van Dam en Sassenus maakten er een aardige strijd van. Wim van Dam moest twee keer het onderspit delven, maar zijn inbreng in de winnende dubbel was van zeer groot belang. Hartger Olivier scoorde namens Sassenus een punt. In de B-poule liep kampioen Voskuilen tegen de tweede nederlaag aan. Hardeman 2 was met 5-0 te sterk. Bert Blankestijn opende ijzersterk tegen Bert Admiraal, maar verloor uiteindelijk alsnog. Daarna lukte het Bert en Geert van Leeuwen niet een punt af te dwingen van Bert en Wim Verzijl. De Indruk 1 behaalde de tweede overwinning. Hoewel Ewout Hooijer en Jelle van de Coelen beiden kansloos van Sander Heijnekamp verloren werd er door de belangrijke dubbel toch de winst uit het vuur gesleept.
De C-poule liet een 4-1 overwinning zien voor het team van Jacco de Gooijer die zelf met Sonja van de Brink voor de punten zorgden tegen Ton Snijders en Wil Ditewig van Van Hunnik 2. De strijd tussen Ponsen 1 en Ponsen 2 wordt op een ander moment voortgezet. . Allard Looije won van Florian Scholten en verloor van Henk van Tent, dus het staat daar 1-1.

Aanstaande donderdag de volgende ronde. Negen wedstrijden staan er op het programma, de bardienst is geregeld: alle ingrediënten voor een fijne donderdagavond!

Dan nog even de stand:

A: