Aankomend weekend landelijke senioren thuis

Aankomend weekend spelen de landelijke seniorenteams een thuiswedstrijd.

Waar het derde herenteam al een wedstrijd vooruit heeft gespeeld komen de overige vier teams dit weekend voor het eerst weer thuis in actie. Een vooruitblik:

Heren 1 speelt tegen het eerste team van Tempo Team. In dit team spelen onder andere John Scott en Mark Smith. Het eerste team begon het seizoen met een 8-2 nederlaag en zal daarom alles op alles zetten om een beter resultaat neer te zetten. En dat is met thuispubliek altijd makkelijker dan in een uitwedstrijd.

Heren 2 treft het tweede team van Avanti. Daarin speelt ook de sterke Martin Groenewold. Voor heren 2 is het streven om minimaal een gelijkspel te halen om in de buurt van de concurrentie te blijven. Dat zou mogelijk moeten zijn.

Heren 4 treft het derde team van Avanti en zal alles op alles zetten om de goede lijn van vorige week door te zetten. Bij een mooie resultaat kunnen zij zich als koploper positioneren.

Onze dames spelen een dag later thuis tegen Scylla uit Leiden. Bij Scylla is vooral de vraag of kopvrouw Kim Vermaas meedoet. Beide teams zijn het seizoen begonnen met een gelijkspel en zullen strijden om een eerste overwinning.

Kortom, de teams kunnen de steun goed gebruiken. Kom onze teams dan ook vooral aanmoedigen! De heren starten zaterdag om 15.00 uur en de dames beginnen zondag om 14.00 uur.