Ans de Lijstertoernooi 2019

Op zondag 10 februari  2019 vindt in ons clubgebouw het traditionele Ans de Lijstertoernooi plaats. Dit evenement dankt zijn naam aan een oud-lid van SKF Ans de Lijster. Zij haalde als lid van de Old Timers Club van de NTTB spelers (40 jaar en ouder) uit het gehele land en zelfs uit België naar Veenendaal voor een toernooi. Na haar overlijden hebben wij (Rita en Ab Gerritsen en Henk Brouwer) het toernooi voortgezet. Al meer dan 20 keer wordt het gespeeld en nog steeds onder de vlag van de OTC. We maken deel uit van de kalender van die club. Het aantal deelnemers zit de laatste jaren zo tussen de vijftig en zestig. Er wordt gespeeld in meerkampen, die ingedeeld zijn op sterkte.

We zouden het heel leuk vinden als ook leden van SKF mee zouden doen met dit toernooi. Je kunt op elk niveau meedoen en de sfeer is ontzettend gezellig.

Je kunt je inschrijven ( tot 7 februari a.s) via de mail bij Henk Brouwer (hjbrouwer1@kpnmail.nl)

Aanvang toernooi: 10.30 uur

Inschrijfgeld:  Leden OTC: 4,50 euro; niet-leden: 5,50 euro