Komende zaterdag belooft het een waar spektakel te worden bij ttv SKF. De tweede helft van het seizoen wordt afgetrapt met vier wedstrijden, waarbij de belangen groot zijn.

AutoJ.deGooijer/SKF 1 beleeft tot nu toe een goed seizoen en is op kampioenskoers in de 1e divisie. De voorsprong is momenteel drie punten, het team zal er alles aan doen om deze uit te breiden in hun wedstrijd tegen nummer vier Smash ’70 (H) 2 uit Hattem.

Ook Vos Occasions/SKF 2 is op kampioenskoers. In de 3e divisie is de voorsprong vier punten op naaste belager ENTAC 1 uit Enschede. Dit team is ook de tegenstander aankomende zaterdag, dus er wordt gespeeld om dubbele punten. Een overwinning zou een hele goede stap zijn richting de 2e divisie.

SKF 3 beleeft een minder succesvol seizoen in de 3e divisie. Toch blijft het team alles geven om zoveel mogelijk punten binnen te halen. Zij spelen hun wedstrijd tegen nummer drie Rapidity 1 uit Beverwijk.

Als laatste speelt ook Dames 2 hun wedstrijd in de 2e divisie. Het doel is om een goede positie te bemachtigen voor de play-offs. De huidige nummer drie speelt tegen nummer vier TN Nijmegen 1, een overwinning zou heel waardevol zijn.

Wedstrijden van belang dus, en de teams kunnen dan ook de steun van het publiek goed gebruiken. Zoals gebruikelijk dit seizoen zorgt ons barteam weer voor een warme maaltijd, ditmaal wordt er kipsaté met een lekker broodje, frites met satésaus of frites speciaal geserveerd.

Nergens beter dan in ons eigen clubgebouw te zijn dus! Om 15.00 uur starten de eerste wedstrijden.

Kun je niet aanwezig zijn in het clubgebouw, bekijk dan de wedstrijden via ons eigen livestream https://www.twitch.tv/ttvskf.