Komende zaterdag is het volle bak bij tafeltennisvereniging SKF, met zowel thuiswedstrijden van de jeugd als de landelijke senioren.
Om 10.30 spelen onze eerste vier jeugdteams hun wedstrijd, waarbij onder andere ons vaandelteam in de kampioenspoule uitkomt tegen De Boer Taverzo 1.
Na de jeugdwedstrijden is het de beurt aan de landelijke seniorenteams. Maar liefst vier teams trappen af om 15.00.
De dames van FysioScheepje/SKF 1 spelen in de eredivisie de lastige wedstrijd tegen het sterke VTV (N) 1 uit Nieuwegein.
AutoJ.deGooijer/SKF 1 doet vooralsnog hele goede zaken in de 1e divisie en zullen proberen de uitstekende vorm vast te houden tegen Scyedam 1 uit Schiedam.
Vos Occasions/SKF 2 krijgt medekoploper in de 3e divisie Trias 1 uit Twello op bezoek, een uiterst belangrijke wedstrijd om het kampioenschap dus.
Het tweede damesteam speelt in de 2e divisie tegen het lager ingeschatte Hutaf 2 uit Huissen.
In deze fase van de competitie is elk punt belangrijk, dus de teams kunnen de support goed gebruiken. Het barteam zal voor een warme maaltijd zorgen, namelijk lekkere broodjes kipdöner.

Het belooft een gezellig drukke dag te worden, dus we hopen op een grote opkomst.

Kun je niet komen, volg dan de wedstrijden via onze livestream: https://www.twitch.tv/ttvskf