Clubkampioenschappen 2019

Op zaterdag 18 mei om 11.00 uur starten we met de Clubkampioenschappen. Het grote SKF toernooi waarbij wordt gevochten om de titel Clubkampioen 2019. Geen geringe titel. Vorig jaar won Pieter op het nippertje van Dicky in de finale. Wie gaat er dit jaar met de titel vandoor?

Dit toernooi is voor alle (bijna) volwassen  leden van de club, selectiespelers, afdelingscompetitiespelers, recreanten en Tafeltennis Overdag, iedereen is welkom. We spelen in verschillende poules, dus iedereen wordt ingedeeld op zijn eigen sterkte. Doe ook mee met deze sportieve en gezellige clubdag! Schrijf je in via onderstaand formulier.

[contact-form-7 id=”8766″ title=”Clubkampioenschappen 2019″]

Let op, je naam wordt na inschrijving op de lijst onderaan dit bericht gezet. Wil je dat niet laat dat dan even weten bij het inschrijven.

Tijdens het toernooi kunnen foto’s gemaakt worden voor social media en onze website.

Deelnemers

• Pieter van den Berg