Druk weekend voor landelijke seniorenteams SKF

Zaterdag spelen de drie landelijke herenteams van SKF weer thuis. Kortom, genoeg reden om weer gezellig langs te komen en onze toppers aan te moedigen!

Autobedrijf Jacco de Gooijer/ SKF-heren 1 heeft het lastig in de 1e divisie poule B en krijgt zaterdag het sterke Scylla 2 op bezoek. In Leiden werd nog met 4-6 verloren, maar toch werd er vooral gesproken over de knappe overwinning van Jeffrey Vonk tegen de sterke Thomas Benit. Flikt hij dit kunstje nog een keer? Samen met Pieter van den Berg en Floris Zur Muhlen is als doel lekker ballen en het publiek verwennen met mooi tafeltennis!

SKF 2 heeft hard de punten nodig en kan daarmee beginnen tegen hekkensluiter Kluis 1. In Limburg wonnen Dicky de Jong, Erik Verzijl en Ricco Gerritsen collectief met 7-3, lukt dat nu weer? Doel is Sittard 1 in te halen, de achterstand bedraagt 1 punt, echter spelen zij tegen het sterke Bergeijk .

SKF 3 verkeerde in zwaar weer, maar drie dikke zeges geven veel rust. Het team staat ineens op een tweede plaats, maar zaterdag komt koploper Vriendenschaar 2 op bezoek. De achterstand in punten is megagroot (13 punten), maar het is wel zo fijn om even te laten zien dat het niveauverschil achter de tafel minder groot is. Thijs Van Den Berg is in vorm, lang geleden dat hij een potje verloor. De ervaring van Brenda Vonk-Huntelerslag en Edwin Vonk is al het hele seizoen belangrijk. Of worden de talenten van Sharon Janssen, Marc van den Berg of Wisse Kuiters ingezet? We gaan het zien!

Kom allen zaterdag vanaf 15:00 uur kijken in de zaal van SKF!

Fysiotherapie Scheepjeshof/SKF dames 1 komt alweer voor het laatst in actie in de reguliere competitie. Na zondag weten we zeker wie zich plaatsen voor de play-offs. Dozy Den Helder/Noor en TTV Lybrae Heerlen zijn al zeker. De laatste twee plekken kunnen nog ingevuld worden door een drietal teams.

De stand voorafgaande in de subtop:
VTV 48 punten
AnitimeFitness/Westa 46 punten
Fysiotherapie Scheepjeshof/SKF 44 punten

De teams uit Nieuwegein en Wessem spelen tegen elkaar, onze dames strijden tegen Vriendenschaar, dat met 11 punten uit 13 wedstrijden gedeeld laatste staat. Eigenlijk heeft het team van coach Rinie Kling maar een doel, een clean-sheet! Bij een 6-0 zege komen beide concurrenten in het slechtste geval (4-2 zege voor Westa) gelijk, maar dan is het onderlinge resultaat bepalend en gunstig voor SKF.

Dus Brenda Vonk-Huntelerslag, Melanie Bierdrager, Sharon Janssen, Heleen Hop en Carla Nouwen, zet ‘m op!!!! En supporters, kom gezellig kijken vanaf 14:00 uur!