Verslag wedstrijden jeugd zaterdag 18 november

Afgelopen zaterdag speelden de jeugdteams van SKF een uitwedstrijd. Hierbij een kort verslag.

SKF 1 ging zonder kopman Dani naar TOGB, misschien wel het sterkste team uit de landelijk A en een van de favorieten om SKF op te volgen als landskampioen. Jasper, Simon en Harm streden voor wat ze waard waren, maar de tegenstander was duidelijk een maatje te groot. Door de 10-0 nederlaag zal SKF 1 in de resterende wedstrijd spelen in de playdowns.

Ook SKF 2 moest tegen de koploper en volgde het slechte voorbeeld van het eerste door ook met 10-0 klopt te krijgen. Litac 1 is duidelijk te sterk voor de hoofdklasse. Omdat SKF 2 het tot op heden zo goed heeft gedaan in hun debuutseizoen in de hoofdklasse mogen ze meedoen met de play-offs samen met Bit.nl 2, Westa 1 en Litac 1. Kortom, nog drie mooie en uitdagende wedstrijden te gaan!

Met Lauren als invaller won SKF 3 van Hutaf 5 Lauren was in topvorm en versloeg de drie tegenstanders uit Huissen. Toine en Iris wisten beide tweemaal te winnen, de sluwe Duco van Leeuwen was ze te slim af. SKF 3 staat op een tweede plaats op drie punten van Shot 2 dat een wedstrijd meer gespeeld heeft.

SKF 4 kreeg een pak slaag van aanstaand kampioen SMD 2. Olaf zorgde voor de eretreffer, Manuel en Eelke kwamen ditmaal niet tot scoren.

SKF 5 verloor met het kleinst mogelijke verschil van Bit.nl 5. Lauren speelde ook hier mee en kwam tweemaal tot winst. Stan en Rogier wonnen eenmaal. Het jeugdige talent Wanne Jonkman was voor de Edenaren een niet te nemen hindernis.

SKF 6 speelde tegen het zeer ervaren Tik Hard 1. Er werd hard gewerkt, maar toch met 10-0 verloren. Joël, Matthias en Matthian waren de spelers aan SKF zijde.

Niels Pater viel in bij SKF 7 en deed dat voortreffelijk. Tegen TVO wist hij zijn drie wedstrijden te winnen. Lucas en Daniël konden tegen de jongens uit Oosterhout niet winnen.

SKf 8 wist met 7-3 te winnen van Cevelum 1. David en Hermen speelden drie enkels en twee dubbels. David won driemaal, Hermen tweemaal. Samen wonnen ze beide dubbels.