Valleitoernooi 2018

Het Valleitoernooi wordt in januari op 17, 19 en 20 januari gespeeld. Net als voorgaande jaren organiseert BIT het toernooi voor de recreanten, Shot voor de senioren en de jeugdspelers zijn van harte welkom bij SKF.

• Woensdag 17 januari: senioren recreanten toernooi bij BIT
  • Vrijdag 19 januari: senior competitiespelers toernooi in nieuwe gebouw van Shot
  • Zaterdag 20 januari: jeugd (recreant en competitiespelers) bij SKF

Het toernooi is voor alle leden van tafeltennisverenigingen Bit.nl, De Stuiterd, Kracht & Vriendschap, Rhenus, SKF en Shot.
Er wordt gespeeld in sterkteklassen, met prijzen per poule. De inschrijfkosten €4,00 voor de senioren en recreanten. Voor de jeugd is het toernooi gratis. Geef je op voor 7 januari 2018. Je kunt je inschrijven via onderstaand inschrijfformulier of mail naar de contactpersoon van het toernooi waar je jezelf voor in wilt schrijven.

Mail voor meer informatie over het recreanten- of seniorentoernooi met Gina van Poolen ginavanpoolen@gmail.com. Voor meer informatie over het jeugdtoernooi kun je mailen met Pieter van den Berg pietervandenberg94@hotmail.com

Inschrijven voor recreanten- of seniorentoernooi

Ik doe mee!

Inschrijven voor jeugdtoernooi