Inhalen

,,Hoewel het een inhaalavond is, is het eigenlijk best gezellig,” verwoordde ervaringsdeskundige Bert ter Haar de afgelopen wedstrijdavond. Vijf wedstrijden werden er gespeeld en het bleef nog lang gezellig. Vijf keer stond er 4-1 op het bord, maar er werden memorabele wedstrijden gespeeld. waar maken we het nog mee dat een wedstrijd met 29-27 in de laatste game beslist wordt. Jawel, in de C-poule waar Conny van Binsbergen Bart van Manen versloeg. Bart nam overigens revanche in de wedstrijd tegen Ilona door de twee games met maar liefst 27-25 en 33-31 te winnen. Mede door deze marathongames won Ponsen 1 met 4-1 van De Indruk 2. Even daarvoor had Ponsen 1 de broederstrijd met Ponsen 2 nog afgerond. Nu bleef 1 aan de verkeerde kant van de score.
In de B-poule won Voskuilen verrassend eenvoudig van Nationale Nederlanden. Vooral Bert Blankestijn was op dreef. Hoewel hij de tweede game zeer nipt (20-22) verloor van Joop Spijker toonde Bert een harde mentale wilskracht. Met 21-14 moest Joop er aan geloven in de beslissende game. Jan van der Staaij hielp Voskuilen ook aan de broodnodige punten. het wordt spannend in de B-poule wie er uiteindelijk straks de beslissingswedstrijd tegen de C-kampioen moet spelen. Het kampioenschap lijkt Hardeman-2 nauwelijks nog te kunnen ontgaan. Tegen Van Hunnik 1 werd het 4-1. Sander Heijnekamp won de eerste wedstrijd nog wel van Wim Wesselo, maar leed later een nederlaag tegen Bert Admiraal. Eveline Roseboom was dicht bij gamewinst tegen Bert, die net op tijd ontwaakte.
in de A-poule leden vader en zoon Van de Loo een 1-4 nederlaag tegen Sassenus. Het enige punt werd gemaakt door de jongste telg die Marc Sassenus nipt versloeg. De dubbelpartij was hier een heel spannende. Diederik Blok en Marc wonnen na drie lange games van de Van de Loos.

Nog vier rondes te gaan…. de beslissingen gaan vallen…. de zaken worden duidelijk…. mis er niets van…. donderdag vanaf 20.00 uur in ons SKF-gebouw.