Jeugd in actie in speelronde 6

Door: Dicky de Jong

Afgelopen zaterdag speelden de jeugdteams van SKF een uitwedstrijd. Alleen SKF 9 was een ronde vrij vanwege een poule van vijf.

SKF 1 heeft de eerste plaats na de reguliere competitie veilig gesteld, toch was er vooral sprake van teleurstelling na de 5-5 tegen VTV 1. Thijs was tweemaal de sterkste, Erik en Romano moesten het doen met een overwinning. Het dubbel Erik/Thijs was ook succesvol. SKF 2 deed hele goede zake door Over ’t Net 1 met 6-4 te verslaan. In Amersfoort was Jasper niet te kloppen waarbij de 3-0 overwinning op de sterke kopman Vrijhoeven een topresultaat was. In zijn laatste wedstrijd wist hij met 11-13 in de vijfde game te winnen van de zwakste tegenstander. Simon en Harm wisten beide eenmaal te winnen, Harm was dicht bij een tweede zege. Winst in de dubbel maakte de zes vol. Komende zaterdag komt SVE 2 op bezoek, beide ploegen gaan met 37 punten uit zes wedstrijden aan de leiding in de landelijk C.

Waar Hercules 2 in Veenendaal nog dik wist te winnen, nu was SKF 3 heer en meester tegen de Achterhoekers. Jeffrey en Ryan verloren beide maar een game in hun enkelspelen, samen wonnen zij ook de dubbel. Mitchel wist een punt toe te voegen aan de totaalscore. SKF 3 heeft de weg omhoog gevonden! SKF 4 kwam nog wel met 2-1 voor tegen Slagvaardig, maar verloor uiteindelijk met 7-3. Adrie heeft zijn 100% knap lang vastgehouden, afgelopen zaterdag verloor hij voor het eerst. Matthijs, Luca en Adrie wonnen allen eenmaal. SKF 5 verloor van Sethone 1 met 6-4. Samuel, Kai en Niels wonnen allen eenmaal, Samuel en Niels sleepten samen de dubbel binnen. SKF 5 staat nog steeds 5 punten voor op Sethone en leidt in de 2e klasse.

SKF 6 verloor in Nijmegen van TN 3. Olaf en Manuel wonnen eenmaal, Marnix bleef zonder zege. SKF 7 verloor met klein verschil van Treffers 6. Iris en Toine wonnen tweemaal. Stan liet heel mooi tafeltennis zien maar had de pech om een hele spannende wedstrijd met 9-11 in de vijfde game te verliezen. SKF 8 verloor met 6-4 van TN 4 en zag concurrent SMD 4 tot op twee punten naderen. In Nijmegen was Hidde weer heer en meester en wist zijn beide wedstrijden te winnen. Matthian was eenmaal succesvol en er werd een dubbel gewonnen. Matthias en David bleven op de nul steken.