Wisselende resultaten SKF jeugd

Afgelopen zaterdag was de zaal van SKF gevuld met alle landelijke seniorenteams, de jeugd mocht het op vreemde bodem proberen.

SKF 1 speelde de eerste wedstrijd van de halve finales in de strijd om het landskampioenschap. Een verre rit naar Wessem en een gelijkwaardige tegenstander. Net als in de reguliere competitie eindigde het in een 5-5 gelijkspel. Erik was de man of the match met drie overwinningen en winst in de dubbel (met een belangrijke rol voor Thijs hierin). Douwe kwam niet verder dan een overwinning, voor Thijs bleef het bij de winst in het dubbel. Aanstaande zaterdag staan de twee ploegen weer tegenover elkaar, maar dan kan SKF hopelijk optimaal gebruik maken van het thuisvoordeel.

Erik
(Erik pakt drie belangrijke punten in eerste halve finale)

SKF 2 had het geluk dat tegenstander Treffers 1 alweer zonder hun kopman achter de tafel verscheen. Waar het thuis nog een 10-0 overwinning werd, nu ging de tegenstander er met een puntje vandoor. Alle enkels werden gewonnen, het dubbel haperde. Dani had een makkelijke middag, hij verloor geen game. Jasper en Simon hadden beide een vijfde game nodig tegen de invaller uit Arnhem. SKF 3 strijd net als het eerste team in de playoffs, maar dan in de hoofdklasse. Litac 1 uit Lichtenvoorde is hierin de tegenstander, in de eerste wedstrijd werd er direct een flinke stap gezet met een 7-3 overwinning. Jeffrey was driemaal de sterkste, al had hij er eenmaal vijf games voor nodig. Ryan won tweemaal en verloor ongelukkig  na een 2-0 voorsprong in games met 9-11 in de vijfde game. Mitchel voegde er weer knap een punt aan toe en had kans op een tweede, maar deze ging met 12-14 in de vijfde verloren. Komende zaterdag komt Litac naar Veenendaal.

(SKF 2 gaat top, Simon in actie)

Met een big smile kwam Niels zaterdagmiddag het gebouw van SKF binnen gelopen. Tegen het sterke Essentia 1, dat ook nog eens in de sterkste opstelling verscheen, bleef hij wederom ongeslagen. Samuel wist eenmaal te winnen, voor Kai waren de tegenstanders nog net wat te sterk. SKF 5 pakte vier mooie punten tegen GTTC Groesbeek 1. Adrie zorgde voor twee punten, Luca pakte weer een potje mee. Het dubbelspel zorgde voor het vierde punt. SKF 6 versloeg Litac 3 met 6-4. Toine won alweer al zijn wedstrijden, inclusief het dubbel. Iris was in goeden doen en versloeg twee tegenstanders, Hidde kwam niet tot scoren. SKF 7 hield de schade beperkt tegen Bit.nl 5 en gaat nog steeds aan kop in de vierde klasse. Iedere week is weer een andere speler de beste man uit het team, ditmaal was het Eelke die tweemaal scoorde. Marnix en Olaf wonnen beide eenmaal. SKF 8 kwam niet in actie, de tegenstander Essentia 2 kon geen team op de been brengen en belde zaterdagochtend af. SKF 9 versloeg Litac 4 met 7-3. Mark en Matthian wonnen driemaal, Matthias liet zich eenmaal feliciteren. Tot slot SKF 10 versloeg Treffers 7 met 9-1. Alle wedstrijden gingen in drie games, Selina gunde de tegenstanders de eretreffer. Rogier en Lucas wonnen al hun wedstrijden.

lucas vanderwal
(SKF 10 met Lucas wint alweer!)

Aanstaande zaterdag spelen alle teams weer thuis. We hopen op veel publiek, met de spannende wedstrijd van SKF 1 op tafel 1 kunnen we dat zeker goed gebruiken! Ook in de ochtend wordt er volop getafeltennist, komt dus allen langs!