Ruim verlies vrouwen SKF in play-offs

De vrouwen van SKF hebben de eerste wedstrijd in de halve finale van de play-offs om de landstitel met 0-3 verloren van VTV uit Nieuwegein. Op zondag 23 april vindt de tweede wedstrijd plaats in Nieuwegein. Tali Cohen verloor in de openingspartij met 0-3 van Tanja Helle. De strijd tussen de kopvrouwen Carla Nouwen en Dong Li ging in drie games naar de speelsters van VTV. In de derde partij was het spannend tussen Brenda Vonk en Sanne de Hoop. Vonk kwam met 0-2 achter, maar ze vocht zich terug naar een 2-2 stand. In de vijfde game ging de winst alsnog met 8-11 naar De Hoop en daarmee was de strijd beslist.

De mannen van SKF lijken het kampioenschap in de tweede divisie voor het grijpen te hebben. Ze wonnen met 8-2 van Red Stars uit Venray. Pieter van den Berg bleef ongeslagen aan Veenendaalse kant. Dicky de Jong en Pim Mostert wonnen twee enkelspelen. Ook het dubbelspel was voor SKF. Met nog twee wedstrijden te gaan staat SKF ruim aan kop van de ranglijst.

2017-04-08 19.48.26 2017-04-08 18.24.40