In het kader van “Prestatiesport Veenendaal” organiseren Sportservice Veenendaal, SKF tafeltennis, SKF korfbal en VZC waterpolo net als vorig jaar in de periode februari-april de “Wedstrijd van de Maand”. Verenigingen die allen op de hogere niveau’s van Nederland in hun sport acteren. Deze wedstrijd is toegankelijk voor alle sponsoren van de drie betrokken verenigingen. Ook nodigen we de inwoners van Veenendaal uit om een keer bij een prestatiesport wedstrijd te komen kijken. Dit onder de noemer “zien bewegen doet bewegen”. Hiervoor staan enkele acties op de rol.

Afgelopen woensdag stond een paginagrote advertentie in de Veenendaalse Krant om de aandacht op de Wedstrijd van de Maand te vestigen.
De cyclus wordt zaterdag 18 februari geopend door SKF Korfbal, aanvang 20.00 uur.
De beide andere wedstrijden staan geprogrammeerd op zaterdag 1 april (VZC Waterpolo, heren) en zaterdag 8 april (SKF Tafeltennis, ontvangst vanaf 16.30 uur, aanvang wedstrijd 18.00 uur).

Laat je verrassen door de sfeer en de spanning tijdens de laatste thuiswedstrijd van SKF Korfbal en kom op zaterdag 18 februari 20.00 uur naar de korfbalhal op sportpark De Groene Velden!