We mogen weer!

Beste SKF-ers.

Eindelijk is het zover, we mogen weer!!

Na maanden van wachten en hopen, kunnen we dan eindelijk weer achter de tafel. Helaas nog met een aantal restricties, maar toch, het begin is er.

Onderstaand de voorwaarden zoals die door de NTTB zijn geformuleerd en waar wij ons als vereniging aan hebben te houden.
Het blijft van belang toch zoveel mogelijk afstand te blijven houden tot elkaar. Dat betekent dat we mogen spelen, maar daarna niet “rondhangen” in het gebouw. De bar blijft voorlopig ook gesloten.

Tijdvakken waarin er gespeeld kan worden.

Regels:
–    Kom niet naar het clubgebouw als je gezondheidsklachten hebt of samenwoont met iemand die gezondheidsklachten heeft.

–    Zoveel mogelijk afstand houden (min. 1,5 m) van elkaar.

–    Mondkapje dragen bij binnenkomst en bij het lopen (niet als je zit of tijdens de sport).

–    Bij binnenkomst je naam en aankomsttijd noteren in het boek. Handen desinfecteren.

–    De kleedkamers en douches zijn en blijven gesloten.

–    Er is plek voor 8 tafels, dus 16 spelers per tijdvak. Er geldt een maximum van 30 personen
in het gebouw. Kom niet te vroeg en ga direct na het spelen naar huis.

De recreanten zijn de eersten die morgenavond weer kunnen spelen.
Jeugd (+jeugdtrainingen) start volgende week met de trainingen en vrijspelen.

Laten we er met z’n allen voor zorgen dat we onze zaal open kunnen houden door ons aan de maatregelen te houden.
Als er vragen zijn of onduidelijkheden, aarzel niet mij te bellen of te appen of iemand anders van het bestuur te benaderen.

Neem bij vragen m.b.t. trainingen en vrij spelen contact op met Pieter van den Berg (06-81606230)

We gaan ervan uit dat de 2e helft van het jaar 2021 weer als vanouds gaat worden en dat wij de corona-periode zo gauw mogelijk achter ons kunnen laten.

We wensen jullie allemaal weer vele gezonde en sportieve uren toe in onze gezellige zaal.

Marc Sassenus