SKF 3 speelde tegen Treffers (A) 1. Toine zette de toon door meteen een vijfsetter te spelen. Jammer genoeg ging deze wel verloren. Niels Bremer wist in drie games met zijn eerste tegenstander af te rekenen. Aniek deed hierna hetzelfde, zij hield haar tegenstander drie keer onder de vijf. Ook het dubbel ging voorspoedig, waardoor een 3-1 tussenstand een feit was. Niels verloor hierna, maar daarna was de koektrommel weer helemaal gevuld voor SKF. Alle verdere wedstrijden werden gewonnen, er werd zelfs maar een game verloren. Een 8-2 overwinning dus, de focus gaat nu naar zaterdag, wanneer de clash tussen SKF 3 en 4 plaatsvind.

SKF 4 speelde tegen Hutaf 3. Rogier had een valse start, maar Maickel en Lauren wisten allebei hun eerste pot te winnen. Maickel had overduidelijk een goede dag, en scoorde uiteindelijk zelfs een hattrick. In de tussentijd wist Lauren ook nog een keer een wedstrijd te winnen. Rogier kwam niet tot scoren, hij gaat volgende week dit vast verbeteren tegen de clubgenoten van SKF 3. Een 5-5 gelijkspel was het resultaat, wat het team een keurige derde plaats bezorgt.

SKF 5 speelde tegen Treffers (A) 3. Van de vijf spelers kwam alleen Stan niet op het wedstrijdformulier. De tegenstanders speelden wel met drie spelers. Manuel en Hugo begonnen beide sterk door te winnen, Eelke en Daniel konden dit niet nadoen, wat een gelijke stand opleverde. De beide dubbels werden wel gewonnen, waarna alle SKF-ers ook hun laatste wedstrijd binnen wisten te slepen. Een mooie 8-2 overwinning,  deze week speelt het team tegen HTTC 71 1.

SKF 6 speelde tegen TIAN 1. Ook dit team kwam met vier spelers, waar de tegenstander drie spelers opstelde. Het team begon sterk en stoomde verder door, waar maar liefst de eerste negen wedstrijden in winst werden omgezet. Alleen David verloor een potje, waardoor de tegenstanders niet met lege handen terug hoefden te keren. Een mooi vervolg van de competitie voor SKF. Deze week speelt het team tegen Bit.NL 3.

SKF 7 wilde na de 10-0 overwinning vorige week deze goede lijn doorzetten. GTTC Groesbeek 3 dacht een sta in de weg te zijn, maar zij kwamen bedrogen uit. Levi, Tim, Gerian en Jurrian stoomden door en wisten weer de volledige buit te pakken. Een prachtig begin in de startersklasse. We zijn benieuwd of de spelers dit voort kunnen zetten in de volgende wedstrijd, wat TIAN 4 zal zijn.