vooraankondiging oud leden/ledentoernooi

Denk je weleens terug aan de tijd dat je regelmatig naar het clubgebouw ging om te tafeltennissen? Was het niet ontzettend gezellig om met teamgenoten op pad te gaan, te trainen of gewoon lekker te spelen met recreanten? Zou het niet leuk zijn om weer eens een balletje te slaan? Dan hebben we goed nieuws voor jou, dat kan!

SKF organiseert op vrijdag 8 september een leden/oud leden toernooi. De zaal is open om 19.00 uur om in te spelen of vast gezellig te babbelen met (oud) clubgenoten. Het toernooi begint om 19.30 uur. Tussendoor zullen er lekkere hapjes geserveerd worden.

Het toernooi is niet alleen voor oud leden, ook leden van de club zijn van harte welkom om mee te doen. Het maakt niet uit of je in SKF 1 speelt of net begonnen bent bij de recreanten. Heb jij nog contact met oud clubgenoten, daag ze dan uit om mee te doen.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Vul dan het formulier in of stuur een mailtje naar: oudledentoernooiskf@gmail.com

We hebben geprobeerd om van alle oud leden de gegevens op te sporen. Helaas hebben we niet van iedereen een emailadres. Ken jij iemand die ook lid is geweest? Vraag hem of haar dan ook om mee te doen, want hoe meer zielen hoe meer vreugde.

poster oud leden toernooi