Pokertoernooi geslaagd!

Het SV de Panter/SKF pokertoernooi op vrijdag 9 december was een flink succes! 28 deelnemers verdeeld over 4 tafels beproefden hun kunde en geluk met pokerfiches.
Vanwege de WK kwartfinale tussen Nederland en Argentinië was er al om 18.00 gestart met kaarten en tot 19.50 werden er onder luid gelach, gejoel en soms gevloek vele handen gespeeld. Wie er op het eind bij de beste twee van de tafel hoorde zou na de voetbalwedstrijd aan de finaletafel plaats mogen nemen en voor de winst mogen strijden. Om het de spelers zo geriefelijk mogelijk te maken was het (bar)personeel druk met het verzorgen van hapjes en drankjes.
Omdat de wedstrijd van Nederland enigszins uitliep werd er wat later gestart met de finaletafel dan gepland maar een uur later kon er toch een winnaar worden aangewezen. Sander bleek de sterkste van allemaal, gevolgd door Jorai op plek 2 en Bert op plek 3. Gefeliciteerd allemaal!
Dank aan de organisatie (Jeffrey, Edwin, Henne en Pieter) en het (bar)personeel (Cees, Christa, Edwin, Gert en Dily)!