Kerstdubbeltoernooi drukbezocht!

Afgelopen zaterdag 10 december werd zoals traditie is het Kerstdubbeltoernooi weer georganiseerd. Na jaren van afwezigheid of in afgeslankte vorm kon het toernooi in volle glorie worden gespeeld en dat was te merken aan de opkomst: 31 koppels, van alle niveaus, van alle leeftijden, leden en niet-leden. In vier verschillende poules werd er op niveau gestreden voor de sportieve eer. Het fanatisme kon zeker worden geregistreerd maar ‘vriend en vijand’ zaten vervolgens gezellig met elkaar na te praten en te borrelen, zoals het bij dit toernooi betaamt.
Tussen de middag was er door de organisatie weer een lunch verzorgd in de vorm van broodjes en soep om ook de innerlijke mens te versterken. Aangevuld met de consumpties van de bar was er voor elk wat wils. Winnen is echter niet aan iedereen besteed en er kan maar één koppel de beste zijn. In de A-poule, en dus winnaars van het Kerstdubbeltoernooi 2022, werden de broers Edwin en Martin Vonk. Zij bleven ongeslagen. In de B-poule zegevierden Ed en Sytze, eveneens zonder verliespotten onderweg. In de C-poule was het spannender maar ging de 1e plek uiteindelijk naar Rick en Bas. In de D-poule waren Hidde en Leon de beste. Echter niet getreurd voor iedereen die geen eerste wist te worden want alle deelnemende koppels mochten een lekkere schnitt mee naar huis nemen.
Organisatie en barpersoneel, super bedankt!