Verslag jeugdwedstrijden zaterdag 25 november

Iets later dan normaal, maar hierbij toch nog een verslagje van de wedstrijden die afgelopen zaterdag zijn gespeeld.

SKF 1 speelt in de play-down van de landelijk A en deelde de punten in Kampen. Jasper wist knap driemaal te winnen, Harm en Dani versloegen de zwakste speler van Kampenion.

SKF 2 behaalde verrassend de play-offs in de hoofdklasse en mag met drie andere sterke teams strijden om het kampioenschap. De eerste wedstrijd tegen streekgenoot Bit.nl ging met het kleinst mogelijke verschil verloren. Adrie en Niels wisten beide tweemaal te winnen, Kai kwam niet tot scoren.

SKF 3 speelde tegen twee spelers van Getavé, een oneerlijke strijd die door SKF werd gewonnen met 9-1. Toine en Hidde bleven ongeslagen, Iris gunde de Gendtenaren de eretreffer. Door de monsterzege staat SKF 3 dik eerste in de 2e klasse, op zes punten gevolgd door Shot 2.

SKF 5 versloeg Hutaf 6 met 7-3. Lennart was in topvorm en versloeg de drie tegenstanders. Stan wist heel knap tweemaal te winnen, waaronder tegen de kopman uit Huissen. De zieke Rogier wilde toch per sé spelen en wist knap een wedstrijd te winnen.

SKF 6 kwam met drie punten terug na hun wedstrijd tegen Westa 2. Het was Mark die knap de drie tegenstanders wist te verslaan. Joël en Matthian konden helaas niet bijdragen aan de score.

SKF 7 speelden tegen de meiden van Hutaf 7 en kwamen er niet aan te pas. De tegenstanders waren veel meer ervaren en spelen al duidelijk wat langer tafeltennis dan Lucas, Daniël en Maurits. Hard werken, maar helaas geen punten.

SKF 8 ging met vier spelers naar Westa en behaalde zeven punten. Niels en David wonnen hun beide enkels, Hermen en Selina beide een. Door een van de twee dubbels te winnen was de zevenklapper een feit. Aanstaande zaterdag kan SKF 8 al kampioen worden. Als ze tegen Treffers 7 zeven punten halen, dan zijn ze niet meer door Litac 4 te achterhalen. Uit werd het 10-0, lukt het nu om de zenuwen in bedwang te houden?

Aanstaande zaterdag speelt de jeugd weer thuis.