Verslag jeugdcompetitie 23 februari

Helaas wat later dan gepland het verslag van de gespeelde jeugdcompetitiewedstrijden van afgelopen zaterdag. Laten we het er op houden dat het komt door de schoolvakantie (die de schrijver van dit stuk overigens niet eens heeft……)

SKF 1 ging op bezoek bij TIOS’51 1 en kwam terug met zeven punten. Nick, Dani en Harm wisten allen te winnen van de twee meiden uit het team en ook de dubbel leverde een punt op. Tegenstander Daan van der Heijden was een grotere plaaggeest, hij was verantwoordelijk voor de drie punten die in Tilburg achter bleven. Door de zege stijgt SKF 1 naar een tweede plaats, drie punten achter op koploper Swift.

SKF 2 begon erg zwak aan deze competitie, maar zette dit afgelopen zaterdag weer helemaal recht door met 8-2 te winnen van HTTC’71 1. Adrie heeft zijn oude vorm weer te pakken, hij won zijn drie wedstrijden en verloor daarin slechts een game. Ryan en Kai wisten beide tweemaal te winnen en samen dubbelden zij naar een solide 3-0 zege. Door de overwinning heeft SKF 2 weer aansluiting gevonden bovenin de competitie.

adrie van tuil in actie

Op verzoek van tegenstander Hutaf 4 werd de wedstrijd in Huissen al om 9.30 uur aangevangen. Achteraf een goede zet, SKF 3 wist de wedstrijd met 6-4 te winnen. Ondanks dat de tegenstanders een stuk meer ervaring hadden wist Toine zijn drie enkels te winnen. Hidde en Iris wisten beide eenmaal aan de goede kant van de score te blijven en ook hier werd het dubbel gewonnen.

SKF 4 won met dezelfde cijfers van Bit.nl 4. Lennart, Rogier en Lauren wisten allen tweemaal te winnen. Het team speelt voor het eerst in de tweede klasse en staat na drie wedstrijden brutaal op een tweede plaats. Ga zo door mannen!

Lauren

SKF 5 had het erg zwaar tegen het sterke Shot 2. Er zat wel wat meer in, maar uiteindelijk bleef de teller steken op maar een punt. Eelke was hiervoor verantwoordelijk, Olaf en Joël kwamen niet tot scoren.

Eindelijk mocht SKF 6 beginnen aan hun competitie. Tafeltennis Nijmegen 2 was wel duidelijk een erg sterk team, maar Niels (vorig seizoen nog uitkomend in de 5e klasse) wist knap tweemaal te winnen. Hier bleef het bij, Matthian en invaller Selina bleven op de nul steken.

Tot slot SKF 8, dat won met twee spelers van Treffers 5. Daniël was deze dag niet te kloppen, hij won zijn drie enkelspelen en samen met David de dubbel. David zelf wist twee van zijn drie enkels te winnen.