Verslag jeugd zaterdag 7 oktober

Het eerste jeugdteam won met 6-4 van Rega 1 uit Nijkerk. Het verhaal was eigenlijk simpel, een speler was te sterk voor Jasper, Dani en Simon, de andere twee werden wel verslagen. Een mooie uitslag voor de mannen van coach Ad die zo weer wat stijgen in de stand. De volgende wedstrijd is tegen hekkensluiter Amsterdam (met daarin Xijin Zheng, die ook bij SKF traint) en het zou mooi zijn als er een goed vervolg gegeven wordt aan de zegereeks.

SKF 2 trof een verzwakt Treffers 2 en maakte daar optimaal gebruik van. De gasten uit Arnhem werden met 8-2 huiswaarts gestuurd. Kai bleef voor het eerst ongeslagen in de hoofdklasse, mede doordat hij zijn laatste wedstrijd met 15-13 in de vijfde game won. Ook Adrie was niet te kloppen. Niels wist twee wedstrijden te winnen. Jammer genoeg viel het dubbel de verkeerde kant op. Door deze mooie zege staat SKF 2 ineens op een fantastische tweede plaats!

Kai Lamers
(Kai in actie)

SKF 3 versloeg Getavé 1 met 9-1. Hidde verloor alleen van de sterke kopman Joeri Visch, Iris (in drie games) en Toine (11-9 in de vijfde game) wisten deze tegenstander wel te verslaan. Ook de andere wedstrijden werden gewonnen. Door deze mooie zege staat SKF 3 aan kop in de tweede klasse, maar de nummer twee staat er vlak achter. Dat wordt dus spannend!

SKF 5 versloeg Hutaf 6 met 6-4. Lennart was de grote man met drie puntgave zeges. Rogier volgde op gepaste afstand met twee overwinningen en Stan wist knap een wedstrijd in vijf games te winnen. Een knap resultaat van ons vijfde dat verrassend goed meedraait bij hun debuut in de derde klasse.

SKF 7 haalde twee punten tegen de meiden van Hutaf 7 en iedereen droeg zijn steentje bij aan de overwinning. Maurits won zijn eerste enkelspel en het duo Lucas/Daniël wist in drie games de dubbel te winnen.

Dubbel SKF 7
(Het topdubbel van SKF 7)

Tot slot SKF 8, dat dendert maar door in de vijfde klasse. Ook de derde wedstrijd van het seizoen werd winnend afgesloten, David en Hermen wonnen met z’n tweeën met 7-3 van Westa 3. Een tegenstander was een maatje te groot, maar de anderen werden verslagen. Ook een van de twee dubbels werd winnend afgesloten. SKF 8 gaat gedeeld met Cevelum 1 aan kop, maar heeft een wedstrijd minder gespeeld.

Komende twee weekenden worden er geen competitiewedstrijden gespeeld. Wel zijn komende zaterdag (14 oktober) de clubkampioenschappen. Mocht je jezelf nog niet hebben ingeschreven, doe dat dan nog even!