Verslag bedrijvencompetitie 17 maart

Afgelopen donderdag stond in het teken van de inhaalwedstrijden. In poule A moest PinQ twee wedstrijden inhalen. Joran Hessing en Thijs van de Coelen deden goede zaken voor PinQ. Eerst werd HZW met 4-1 aan de kant gezet en daarna Sassenus met de maximale score. In de wedstrijd tegen HZW ging de aandacht vooral uit naar de wedstrijd tussen Jorai en Jeffrey Vonk. Het werden drie spannende games, waarbij Jorai met 21-18 de beslissende game op zijn naam schreef. Jeffrey won nog wel van Thijs. Ook tegen Marc Sassenus en Diederik Blok ging het prima voor de PinQ’en. Marc kon het Jorai net niet moeilijk genoeg maken en moest zijn meerdere erkennen in Jorai. Ook Diederik kon maar een game winnen. Dat deed hij tegen dus tegen Thijs.

In de B-poule staat er geen maat op Maurits van de Loo. Spelend voor Voskuilen (5-0 winst) liet hij ook donderdag weer geen spaander heel van Mano en Fabio Martina. Slechts in een game kwam de tegenstander tot meer dan 15 punten. De partij tussen Mano en Bert Blankestijn ging weer volgens het beproefde recept. Drie lange games met steeds wisselende kansen met deze keer Bert als winnaar. Van Hunnik raakte twee punten bij Voskuilen achterop door ‘slechts’met 3-2 te winnen van Nationale Nederlanden. Joop Spijker won de eerste game nog wel van Sander Heijnekamp, maar werd daarna weggeslagen. Eveline Roseboom had het zowel tegen Joop als Niek Edelenbosch erg lastig en kon helaas niet tot gamewinst komen.

Aankomende donderdag weer een (naar we hopen) volledig programma! Voel je welkom, ook als je niet hoeft te spelen.

Standen Voorjaar 2016