SKF aanwezig op Beuningse Open

Op zondag 19 november werd in de Tinnegieter de Beuningse Open gehouden. Vijf spelers van SKF deden hieraan mee, en niet zonder succes. In de senioren A klasse won Dicky het toernooi en werd Ricco derde. In de halve finale moesten de teamgenoten nog tegen elkaar en nam Ricco brutaal een 2-0 voorsprong, toch wist Dicky nog te winnen. In de finale was hij te sterk voor Martijn Laurensen. Bij de jeugd A verloor Jasper wat verrassend van een sterk spelende Matthijs van Hilten van Hutaf. De strijd om de derde plaats werd wel gewonnen en dus mocht Jasper uiteindelijk een beker in ontvangst nemen. Bij de jeugd C klasse kwam Mark in het troosttoernooi maar haalde daarin wel de finale. Tegen een sterke speler van Zevenaar werd het heel erg spannend, maar helaas was Mark de minst gelukkige in de vijfde game. Toch een mooie tweede plaats. Kai bereikte in de A klasse knap het hoofdtoernooi, maar kwam nog net wat te kort tegen een aantal landelijke spelers. Wel goed gedaan natuurlijk.

Naast deze vijf spelers speelde ook Dani (speler uit het eerste jeugdteam) mee. Hij kwam uit voor TCB maar mag natuurlijk zeker niet ontbreken in dit verslag. In de senioren B klasse wist hij als jongste deelnemer het toernooi te winnen.

Kortom een hele mooie score voor SKF deze dag! Aan de vereniging TCB bedankt voor de geweldige organisatie. Iedereen heeft heel veel wedstrijden kunnen spelen in een fantastisch leuke sfeer. SKF is volgend jaar zeker weer aanwezig!

beuningse