Vacature webmaster

Tafeltennisvereniging SKF is op zoek naar een webmaster.
De webmaster is degene die ervoor zorgt dat het digitale visitekaartje van de vereniging er goed uitziet en up to date is. Je plaatst nieuwsberichten en zorgt ervoor dat de informatie bijgewerkt wordt. De nieuwsberichten worden aangeleverd door bestuur en commissieleden. Je hoeft deze dus niet zelf te schrijven.
De website is gebouwd in WordPress. Het is dus niet speciaal nodig dat je met html kan werken, digitale vaardigheid is wel nodig.
Het kost je niet veel tijd. 2 keer per jaar pas je de pagina’s van de competitieteams aan wat je een paar uurtjes kan kosten. Verder kost het plaatsen van een berichtje weinig tijd. Het is wel belangrijk dat je het op tijd doet.
Ben jij creatief en punctueel, vind je het leuk om onze website te gaan onderhouden? Neem dan contact op met Gina van Poolen, info@ttv-skf.nl