Uitnodiging SHOT Oudjaarsdubbeltoernooi

Beste tafeltennisvrienden uit de Gelderse Vallei,

Over 5 weken is het weer zover: het jaarlijkse Oudjaarsdubbeltoernooi voor leden (inclusief 16- en 17- jarige jeugdleden) en oud-leden van SHOT. Ook dubbels uit de Gelderse Valleiverenigingen zijn van harte welkom. Daarnaast komen diverse tafeltennisvrienden van andere verenigingen op uitnodiging.

Het Oudjaarsdubbeltoernooi (OJD) vindt plaats op vrijdag 27 december. Het toernooi begint rond kwart voor acht ’s avonds en de speelzaal is open vanaf zeven uur. Op de website (www.ttvshot.nl) vind je meer informatie over de speelwijze bij het OJD, over de geschiedenis van het toernooi, en een verslag en foto’s van het OJD van de  afgelopen jaren. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Geef je snel op (uiterlijk maandag 23 december), ofwel via intekening op de lijst op het mededelingenbord in het clubgebouw òf door met een email te reageren naar ojd@ttvshot.nl, onder vermelding van:

• Je naam en je speelsterkte (indien bekend)
  • Naam van je dubbelpartner en haar/zijn speelsterkte (indien bekend)
  • Indien je (nog) geen dubbelpartner hebt, wil je dan dat wij een dubbelpartner voor je kiezen uit de aanmeldingen?
  • Eventuele opmerkingen of toelichtingen

We zien je graag op vrijdagavond 27 december, of je nu speelt of gezellig komt kijken.

Namens de organisatie,

Kees Moers  (06-23840448) en Joop van Raaij (06-25105537).