Uitnodiging: Bijeenkomst over samenwerking in de sport

Hoe sport ons verbindt, over samenwerking in de sport

Inspirerende sessie voor sporters, coaches, trainers, bestuurders en sportliefhebbers

Op woensdag 28 juni is er een inspirerende bijeenkomst met PSV-directeur Toon Gerbrands en social media-expert Peter Sprenger. Zij laten zien hoe je sport en bedrijfsleven met elkaar verbindt.

Naast deze fantastische sprekers onthult Sportservice Veenendaal die avond hoe sporters, verenigingen en bedrijfsleven met elkaar verbonden kunnen worden.

Sprekers: Toon Gerbrands en Peter Sprenger

Toon Gerbrands vertelt over het belang van samenwerking, teammanagement en leiderschap. Zijn jarenlange ervaring inspireert sporters, verenigingen en bedrijfsleven.

Peter Sprenger is social media-expert in de sport en vertelt over de kansen en mogelijkheden van social media in de sport. Met zijn strategische blik op sociale media is hij in staat verbinding te maken tussen sporters, sportverenigingen en bedrijfsleven. Door samenwerking bereik je meer!

Wanneer   Woensdag 28 juni 2017
  Ontvangst   19.00 uur
  Einde   ± 22.00 uur
  Waar   Basiliek Veenendaal (route en parkeren)

Voor wie

Deze uitnodiging is voor alle sporters, trainers, coaches, bestuursleden van Veenendaal. Ook iedereen die sport een warm hart toedraagt is van harte welkom.

Aanmelden

De toegang is gratis maar wij horen graag vooraf wie aanwezig zal zijn. Klik hier om u aan te melden.

Tot ziens op woensdag 28 juni.