Thuiswedstrijden landelijke senioren

Komende zaterdag belooft het een drukke dag te worden bij tafeltennisvereniging SKF, waar zowel jeugd- als seniorenwedstrijden op het programma staan. Om 10.30 uur speelt van de jeugd SKF 2 tot en met 5, waarbij er een aantal koplopers op bezoek komen. Het beloven dus mooie maar moeilijke wedstrijden te worden. Na de jeugdwedstrijden zullen de vijf landelijke seniorenteams hun wedstrijden spelen, de wedstrijden vangen aan om 15.00 uur.

De dames van FysioScheepje/SKF 1 spelen om de vierde plaats in de eredivisie, die recht geeft op een halve finale plaats. Hekkensluiter Disnierats 1 uit Hoorn komt op bezoek. De dames zullen proberen een dikke overwinning neer te zetten waardoor een grote stap gezet kan worden naar de halve finales.

AutoJ.deGooijer/SKF 1 is op kampioenskoers in de 1e divisie, waardoor een plek in de eredivisie nog steeds in zicht is. Komende zaterdag spelen de heren tegen nummer drie Tempo-Team 3 uit Amsterdam, een overwinning zou de titel nog dichter in zicht brengen.

Vos Occasions/SKF 2 beleeft een paar lastige weken in de 3e divisie, om nog kans te maken op de titel zullen er snel veel punten gepakt moeten worden. Dit zal zaterdag moeten gebeuren tegen nummer vijf Swift (D) 2 uit Deventer.

Heren 3 is bezig aan een lastig seizoen in de 3e divisie. Komende zaterdag zal het team weer zoveel mogelijk punten proberen te sprokkelen tegen kampioenskandidaat DOV 1 uit Heerhugowaard.

Dames 2 is in een hevige strijd verwikkeld om de bovenste plaatsten in de 2e divisie. Komende zaterdag komt in de play-offs nummer drie Buitenpost 1 op bezoek.

We zijn in de laatste fase van de competitie beland, waar elk punt belangrijk is om een zo hoog mogelijke klassering te behalen. De support wordt daarom ook zeer op prijs gesteld. Het barteam zorgt zoals gewoonlijk weer voor een lekkere warme maaltijd, ditmaal staan er goedgevulde wraps en kippengroentesoep op het menu. Als je niet aanwezig kan zijn, bekijk dan de wedstrijden via onze livestream op https://www.twitch.tv/ttvskf.