Thuiswedstrijden landelijke senioren

Aankomende zaterdag is het de moeite waard om het SKF-gebouw in Veenendaal op te zoeken. Voor het eerst in lange tijd kunnen we zonder enige restricties weer gezellig samen zijn om de verrichtingen te zien van onze landelijke senioren.
Maar liefst vijf wedstrijden worden er thuis gespeeld. FysiotherapieScheepjeshof/Dames 1 in de eredivisie thuis tegen Taverzo en AutobedrijfJaccodeGooijer/heren 1, 1e divisie, dat titelkandidaat Scylla op bezoek krijgt. Ook Vosoccasions/SKF 2, SKF 3 en Dames 2 komen in actie.

Om 14.45 uur zal er eerst stilgestaan worden bij het overlijden van Jan van Manen Sr. Jan was lid van verdienste en heeft heel veel betekend voor onze vereniging. Daarna worden de wedstrijden gestart.