Teamindeling jeugd voorjaar 2017

De jeugdtrainers van SKF hebben de competitieteams voor de voorjaarscompetitie 2017 samengesteld. We hebben zoals altijd zoveel mogelijk rekening proberen te houden met de wensen die jullie hebben aangegeven. We zijn heel erg blij dat we weer een team extra hebben in de competitie. Komend seizoen zullen we met 10 teams in de competitie verschijnen.

SKF 1 Kampioenspoule: Erik Verzijl, Thijs van den Berg, Romano Versteegen en Douwe Peper
SKF 2 landelijk B: Jasper van de Loo, Dani van Bergen, Harm van de Scheur en Simon van Eek
SKF 3 hoofdklasse: Jeffrey van Eek, Mitchel Vonk en Ryan Leskens (Maarten van Roekel reserve)
SKF 4 1e klasse: Samuel Euser, Niels Bremer en Kai Lamers
SKF 5 2e klasse: Adrie van Tuil, Luca van de Kuilen en Matthijs van de Weerd
SKF 6 3e klasse: Toine van Viegen, Iris Leskens en Hidde Meeuse
SKF 7 4e klasse: Olaf van Passel, Manuel de Bruin, Marnix Boot en Eelke de Jong
SKF 8 4e klasse: Stan Robbers, Lauren Klerx en Lennart Meeuse
SKF 9 4e klasse: Joël Koopman, Matthias de Witte, Matthian van Eckeveld en Mark Lamers
SKF 10 5e klasse: Lucas van de Wal, David van Hardeveld, Rogier van den Broek en Selina Huynh

SKF 1 t/m SKF 5 spelen hun wedstrijden om 14:30 uur, SKF 6 t/m SKF 10 spelen hun wedstrijden om 10:00 uur. De competitie begint op zaterdag 28 januari. Zodra de indelingen bekend zijn wordt er weer een competitieboekje gemaakt waarin ook het uitvalschema, het barrooster en het vervoerschema komen te staan.

Mocht je nog vragen hebben over de competitieteams, dan kan je deze stellen aan Pieter van den Berg (bestuurslid Jeugdzaken) of Menno van Eek (wedstrijdsecretaris jeugd).