Tafeltennisvereniging SKF versterkt zich met Melanie Bierdrager

Speelster komt over van landskampioen Dozy Den Helder/Noordkop

Melanie Bierdrager zal ook volgend seizoen in de Nederlandse competitie uitkomen. De 19-jarige speelster verruilt met ingang van 1 juli 2017 het shirt van Dozy Den Helder/Noordkop voor dat van SKF uit Veenendaal.

Brenda Vonk-Huntelerslag, lid van de commissie Prestatiesport van SKF: “Wij zijn heel blij dat het ons is gelukt om Melanie aan SKF te verbinden. Zowel qua persoonlijkheid als sportief past ze prima in ons team. Na het aangekondigde vertrek van Tali Cohen betekent de komst van Melanie en het aanblijven van Carla en mijzelf dat we ook komend seizoen zullen strijden om de bovenste plaatsen in de eredivisie. De komende weken oriënteren we ons op verdere versterkingen om uiteindelijk met een team van vier of vijf dames het seizoen 2017-2018 in te gaan”.

Melanie Bierdrager: “Voor de zomer kreeg ik een relatie met Jeffrey Vonk, waardoor ik steeds vaker bij SKF aanwezig was. Ik merkte, zoals ik eigenlijk al wist, dat de sfeer binnen de vereniging heel fijn was, waardoor het meteen vertrouwd aanvoelde. Na het eerste gesprek had ik meteen een goed gevoel en had ik zin om voor deze nieuwe uitdaging te gaan! Ik kijk er naar uit om met dit leuke team onze doelstellingen waar te maken!”

Over Melanie Bierdrager

Prestaties nationaal

Individueel: winnares A-toernooi, winnares Nationale Jeugd Meerkampen, Nederlands Kampioen Jeugd dubbel

Teamverband: Landskampioen met Dozy Den Helder

Prestaties internationaal

Europese Jeugd Kampioenschappen: individueel bij de beste 32 en met dubbel bij de beste 16.

Winnares internationaal toernooi in Namen

Voor vragen over de komst van Melanie Bierdrager is onze contactpersoon Brenda Vonk-Huntelerslag 06-28531429.

Melanie Bierdrager