Sterre en Nils zoeken sportieve ouderen voor onderzoek scriptie

Wij zijn Sterre Moolenaar en Nils Verheijen en wij zijn momenteel bezig aan onze scriptie voor de opleiding Sport en Bewegingseducatie aan de HAN in Nijmegen. In verband met de huidige COVID-19 situatie wordt ook afstuderen een stuk uitdagender, en daarom kunnen wij uw hulp hard gebruiken!

Wij zijn opzoek naar vitale 65 tot 75 jarigen om hen door middel van een telefonisch/skype interview (van 30 tot 60 minuten) te bevragen op hun beweegredenen om wel of niet deel te nemen aan een buitensport activiteit. Wij hopen dat u hiervoor geschikte personen kent, bijvoorbeeld leden van uw vereniging, vrijwilligers of kennissen.

Concreet zoeken wij naar personen die:

· Tussen de 65 en 75 jaar oud zijn

· Zelfstandig wonen in Veenendaal of binnen een straal van 10 km vanaf Veenendaal

· Mobiel zijn

· Energiek is (energiek voor die leeftijd… hoeft geen topsporters conditie te zijn natuurlijk)

Dit onderzoek levert concrete informatie op over de behoeften van 65 tot 75 jarigen met betrekking tot buiten sporten. Deze informatie zorgt ervoor dat deze doelgroep gezien wordt in hun specifieke behoeften en zo de kans krijgt om op een passende manier actief te blijven!

Bent u of kent u iemand die geïnteresseerd is om deel te nemen aan dit onderzoek? Dan horen wij graag van u middels een mailtje naar sterrelinde@gmail.com

We hopen van u terug te horen, en alvast heel hartelijk bedankt!

Met sportieve groet,
Sterre & Nils