Spelregelbewijs verplicht vanaf 1 juli 2020

Jeugdleden die competitie spelen of komend seizoen voor het eerst wedstrijden spelen zijn door de NTTB verplicht gesteld om een spelregelbewijs te halen.
Het is belangrijk dat spelers de spelregels kennen zodat we met zijn allen op een sportieve manier tafeltenniswedstrijden kunnen spelen. Nu heeft de NTTB een cursus ontwikkeld om ervoor te zorgen dat iedereen de spelregels kan leren kennen. Deze cursus heeft de NTTB verplicht gesteld voor alle jeugdspelers tussen de 13 en 17 jaar en vanaf 1 juli 2020 ben je verplicht om deze cursus afgerond te hebben. Ben je nu nog 12 jaar, maar wordt je dit jaar nog 13, dan verwachten wij ook van je dat je deze cursus hebt gevolgd. Uiteraard kun je ook je spelregelbewijs halen als je jonger bent dan 12 jaar, hoe eerder je de spelregels kent hoe beter het is.
Ook senioren kunnen hun spelregelbewijs halen. Wij moedigen iedere competitiespeler aan om hun spelregelbewijs te halen.
Om de cursus te kunnen volgen ga je naar de volgende link: https://www.tafeltennismasterz.nl/ Via deze link vindt je een beschrijving van hoe je in moet loggen op de website van de cursus en vervolgens kun je jezelf inlezen in de spelregels om vervolgens alle oefentoetsen te maken. Al met al zal het maken van deze oefentoetsen en de eindtoets best wat tijd in beslag nemen. Je hoeft het ook niet in een keer af te ronden.
Heel veel succes met het maken van de cursus en we gaan er vanuit dat je de cursus voor 1 juli 2020 hebt afgerond. Mocht je problemen ondervinden met het inloggen of het maken van de cursus kun je contact op te nemen met Marc van den Berg (marcievdberg98@gmail.com).